Toimitusehdot

Toimitusehdot lyhyesti:

1. Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus, ellei muuta mainita.

2. Tuotetta, jota löytyy varastosta on toimitusaika 1 - 4 arkipäivää. Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä.

3. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä steppari.fi -verkkokaupan asiakaspalveluun joko sähköpostitse asiakaspalvelu@steppari.fi  tai puhelimitse 08 636650 (ma-pe klo 9-16 ja la klo 10-14.

4. steppari.fi ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy steppari.fi vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, lakosta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta steppari.fi -verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

Tarkemmat toimitusehdot
 

1. Toimitusaika

Tuotteidemme toimitusaika on 1 - 4 työpäivää. Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.


2. Toimitustavat 

-Nouto Matkahuollon lähelläpaketti automaatista.

Nouda tilaamasi tuotteet sinulle ilmoitetusta Matkahuollon pisteestä. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä tai sähköpostilla paketin saapumisesta.

- Nouto valitsemastasi Postista, 

Nouda tilaamasi tuotteet omasta Postista. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä tai sähköpostilla paketin saapumisesta.

- Nouto valitsemastasi Postin pakettiautomaatista

Nouda tilaamasi tuotteet valitsemastasi Postin pakettiautomaatista. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä paketin saapumisesta ja voit noutaa lähetyksesi automaatista heti. 

- Postin kotiinkuljetus

Postin kotiinkuljetus on helppo tapa vastaanottaa lähetys. Pienemmät toimitetaan haluamaasi osoitteeseen. Isommista lähetyksistä Posti sopii kanssasi toimitusajankohdan. 

Lähetykset toimitetaan suuremmissa kaupungeissa vastaanottajille arkisin klo 21 mennessä ja muilla alueilla klo 14 tai 17 mennessä. 

Postin lähetyksien kulkua voit seurata lähetystunnuksen perusteella, jonka saat sähköpostiin kun lähetämme paketin.


3. Maksutavat

Klarna Checkout: Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit - kaikki yhtä turvallisia!

Luottokortit: Visa, Visa Electron, MasterCard ja Eurocard.

Klarna lasku: Klarnan maksuehdot voit tarkistaa Klarna.fi kulut näkyvät ostoskorivaiheessa.

Osamaksu - Klarna tili: Voit maksaa tilauksesi osissa käyttämällä Klarnan osamaksu maksutapaa. Klarnan osamaksulla maksaessasi Klarna Oy avaa sinulle ensimmäisen tilauksen yhteydessä tilin automaattisesti.

Voit lyhentää tilin loppusummaa itse valitsemissasi kuukausierissä, kuitenkin vähintään joko 9 € tai 1/24 laskun loppusummasta riippuen siitä, kumpi on suurempi. Voit aina halutessasi maksaa laskun loppusumman myös kerralla pois.

Kaikki Klarnan osamaksulla maksamasi ostokset yhdistyvät automaattisesti samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle, myös silloin kun maksat Klarnan osamaksulla muissa verkkokaupoissa asioidessasi. Saat kuukausittain siis vain yhden laskun, jossa on tilausmäärästä huolimatta vain yksi laskutuslisä. Kun olet maksanut laskun loppusumman, tili sulkeutuu automaattisesti.

Ostoksesi hyväksymiseksi sinulta kysytään ostoskorissa henkilötunnuksesi, väestörekisteriin ilmoittamasi osoite ja tiedot vuosituloistasi. Saat päätöksen tilauksesi hyväksymisestä välittömästi tilauksen vahvistettuasi. Ensimmäisen kerran Klarnan osamaksulla maksaessasi sinulle lähetetään postitse tilisopimus, joka sinun tulee allekirjoittaa ja lähettää Klarna Oy:lle.

Muista lukea huolellisesti Klarnan osamaksun tiliehdot osoitteessa: Klarna tiliehdot


4. Palautusoikeus ja tuotevaihdot

Palautus ja vaihto on ilmaista, mutta alle 99euron tilauksista perimme toimituskuluja valitun toimitustavan mukaan. Toimituskuluja ei palauteta tuotepalutuksissa

Kotiinkuljetus on palvelu, josta maksua ei palauteta tuotepalautuksen tai vaihdon yhteydessä.

Tuotteilla on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton.

Palautuksesta voi ilmoittaa ennakkoon sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@steppari.fi

Pyydämme palauttamaan tuotteet Postin tai Matkahuollon asiakaspalautuksena osoitteeseen: 

Step-In kenkäkauppa Kauppakatu 11, 87100 Kajaani 

Palautuksen voi tehdä Matkahuollon kautta käyttämällä asiakaspalautus numeroa 9538157.

Asiakkas voi lähettää asiakaspalautuksen mistä tahansa Matkahuollon pisteestä  tätä palautusnumeroa käyttämällä. Ei pakettti automaatit.

Sama palautusoikeus koskee vioittuneita tuotteita tai mikäli olette saaneet muuten virheellisen toimituksen. Toimituskuluja ei tällöin tarvitse maksaa. 

Pyydämme ilmoituksessanne kuitenkin ystävällisesti ilmoittamaan:

  • Palautuksen syyn (mikäli viottunut tai väärä tuote)
  • Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero)
  • Haluatteko vain palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin tilille Klarna hoitaa palautukset maksusta vai toivotteko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tai väärän tuotteen tilalle.

Mikäli tuote ei ole myyntikuntoinen ja tuote on käyttöön otettu emme hyväksy palautusta ja tuotteen takaisin lähetys jää asiakkaan vastuulle. Myyntikunnottomaksi tuotteen tekee esimerkiksi avattu pakkaus (sinetöidyt), ulkona käytetyt kengät tai pohjallisten likaisuus (avojalkaan sovittaminen). Mikäli tuotetta ei voi myydä edelleen tuotteen likaisuuden tms. takia, eikä asiakas halua tuotetta takaisin omalla kustannuksellaan, veloitamme palautusmaksuna tuotteen hinnan toimituskuluineen.

- Jos palautat tuotteen ilman alkuperäistä pakkausta tai pakkauksen sisältö ei ole täydellinen ja uutta vastaava, emme vastaanota palautusta. Uutta vastaamattoman tuotteen palautamme takaisin lähettäjälle ja veloitamme palautus- sekä toimituskuluina vähintään 15 euroa, joka vastaa todellisia lähetys- sekä palautuskustannuksia.

- Tuotteen noutamatta jättäminen ei ole palautus. Kokonaan noutamatta jätetyistä tuotteista veloitamme lähetys- sekä palautuskuluina vähintään 15 euroa, joka vastaa todellisia lähetys- sekä palautuskustannuksia. 

 

5. Reklamaatiot

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen: asiakaspalvelu@steppari.fi  tai soittamaan puhelinnumeroon 08 636 650 (ma klo 10-17).

6. Tilauksen peruminen

Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen asiakaspalvelu@steppari.fi  tai soittamalla  08 636 650 (ma klo 10-17). Yleensä ilmoitamme asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista. Myös steppari.fi pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja palauttaa rahat asiakkaan tilille.

7. Yhteystiedot

Step-In Kenkäkauppa

Steppari.fi 

Kauppakatu 11
87100 Kajaani

puh. 08 636 650
sähköposti: asiakaspalvelu@steppari.fi